Δεσμευόμαστε να σας προσφέρουμε την υψηλότερη ποιότητα και αξιοπιστία

DEMIRAKOS-EUROPE

Ποικιλία υπηρεσιών για άμεση αποκατάσταση του αυτοκινήτου και της ασφάλειας σας !

Αξιοπιστίας & καλών τιμών !

Μοναδικά προνόμια για σας που μας εμπιστεύεστε & είστε δίπλα μας όλα αυτά τα χρόνια

'Οχι με λόγια, με έργα !

;

Επισκευές


  • Μηχανής
  • Ευθυγραμμίσεις
  • Ζυγοσταθμίσεις

 Υπηρεσίες μηχανικής αναβάθμισης

Υπάρχει μια ποικιλία προσεγγίσεων που διατίθενται για τη μηχανική αποκατάσταση του οχήματός σας. Τα πάντα από μια απλή ρύθμιση μέχρι πλήρεις μηχανικές αναβαθμίσεις. Παρέχουμε συνοπτικές εκτιμήσεις, και η διαδικασία διασφάλισης ποιότητας μας επιτρέπει στους πελάτες μας να γνωρίζουν ότι θα υπερβούμε τις προσδοκίες τους. Επιπλέον, ο ίδιος τεχνικός που συμπληρώνει το μηχανικό έργο παρέχει συνέχεια από την αρχή της διαδικασίας και βοηθά στην ανάπτυξη της εκτίμησης των εργατικών και των εξαρτημάτων.

Οι μηχανικές μας υπηρεσίες περιλαμβάνουν:


 -Πλήρεις αναβαθμίσεις του συστήματος.
- Αναβαθμίσεις μηχανικού συστήματος υλικού (π.χ. ανάρτηση και συστήματα πέδησης).
-Ανταλλαγή κινητήρα (όπως ανακατασκευές ή εγκαταστάσεων κινητήρα κλουβί).
-Αποκατάσταση στο σύστημα καυσίμου (περιλαμβάνει τον καθαρισμό της δεξαμενής καυσίμου ή νέα εσωτερική επένδυση).

- Πλήρη μηχανική αποκατάσταση των συστημάτων υλικού.
- Συντονισμό και βαθμονόμηση του κινητήρα.
- Μετάδοση ανακατασκευών και αναβαθμίσεων.
- Αποκατάσταση του ηλεκτρικού συστήματος ή αντιμετώπιση προβλημάτων.
- Πλήρη εγκατάσταση του συστήματος A / C

Ευθυγράμμιση

Ευθυγράμμιση των τροχών ενός αυτοκινήτου, ορίζεται ο έλεγχος  τριών γωνιών, οι οποίες είναι οι ακόλουθες: γωνία κάμπερ, κάστερ και σύγκλισης.  Η ευθυγράμμιση, λοιπόν, αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς  παράγοντες  μιας ασφαλής οδήγησης , γι’ αυτό θα πρέπει να γίνεται τακτικός έλεγχος  σε κάθε αυτοκίνητο κάθε φορά που:

·      -   Υπάρχει κάποια φθορά στα ελαστικά

·       -  Παρατηρείται κάποιο τράβηγμα του οχήματός σας, είτε προς τα δεξιά, είτε προς τα αριστερά

·       -  Το τιμόνι δεν επανέρχεται στην ευθεία, μετά από κάθε στροφή

·      -   Αγοράζετε καινούρια ελαστικά, προκειμένου να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια

 
Γωνία κάμπερ
Γωνία κάστερ
Γωνία σύγκλισης
Γωνία κάμπερ: ονομάζεται η γωνία του τροχού σε σχέση με τον κατακόρυφο άξονα του αυτοκινήτου και μετριέται σε μοίρες. Ο βαθμός είναι αρνητικός όταν στο επάνω μέρος  του τροχού υπάρχει κλίση προς το κέντρο του οχήματος, ενώ αντίθετα θετικός όταν κλίνει προς το εξωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου.
Γωνία κάστερ: ονομάζεται η γωνία, την οποία σχηματίζει ο νοητός άξονας  τη στιγμή που στρίβει το τιμόνι, με τον κατακόρυφο άξονα. Επίσης και σε αυτή τη γωνία, η μονάδα μέτρησης είναι οι μοίρες. Όταν μπροστά από τον κατακόρυφο άξονα βρίσκεται το κάτω μέρος του νοητού άξονα, τότε λέμε ότι έχουμε θετικό αριθμό, ενώ αντίθετα όταν βρίσκεται στο πίσω μέρος, τότε έχουμε αρνητικό. Η συγκεκριμένη γωνία έχει τη δυνατότητα σε μεγάλη ταχύτητα να παρέχει τη σταθερότητα που χρειάζεται ένα όχημα.
Γωνία σύγκλισης: ονομάζεται η γωνία, η οποία σχηματίζεται από τον άξονα συμμετρίας του οχήματος με την μεσοκάθετη γραμμή. Εάν οι νοητές ευθείες συγκλίνουν και τέμνονται μπροστά από το όχημα, τότε υπάρχει η γωνία σύγκλισης, ενώ στην αντίθετη περίπτωση υπάρχει η γωνία ανοίγματος. Ακόμη, η γωνία σύγκλισης θα πρέπει να έχει πάντα 00 .

Ζυγοστάθμιση

Ζυγοστάθμιση ενός αυτοκινήτου, ονομάζουμε την ισομερή κατανομή σε κάθε τροχό ξεχωριστά ή αλλιώς την έλλειψη ισορροπίας, δηλαδή την ανομοιόμορφη κατανομή της μάζας σε έναν τροχό, η οποία μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα και γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει να γίνεται η ζυγοστάθμιση και να ελέγχεται το όχημα, προκειμένου να αποφευχθούν προβλήματα, όπως η φθορά των ελαστικών, καθώς επίσης και η φθορά στο σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου. Ακόμη, θα πρέπει επίσης να γίνεται ζυγοστάθμιση σε ένα όχημα, όταν πρόκειται να γίνει αλλαγή των ελαστικών και όταν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα κραδασμών.


Επίσης, υπάρχουν δύο τύποι ανισορροπίας στους τροχούς, οι οποίοι είναι οι εξής:
•    Στατική ανισορροπία, η οποία δημιουργείται όταν η κύλιση του τροχού δεν είναι ομαλή, παρουσιάζοντας έτσι μια κίνηση με κατεύθυνση πάνω- κάτω.
•    Δυναμική ανισορροπία, δημιουργείται όταν σε μία ή και τις δύο πλευρές υπάρχει άνισο βάρος, προκαλώντας έτσι με αυτόν τον τρόπο τρέμουλο στον τροχό.

Είμαστε το Νο1 συνεργείο αποκαταστάσεων

Έτσι, λοιπόν, είναι απαραίτητο να γίνεται ζυγοστάθμιση των τροχών, καθώς μπορούμε να αποτρέψουμε προβλήματα, όπως:
•    Η φθορά των ελαστικών
•    Το τρέμουλο του τιμονιού
•    Την μη αύξηση της χιλιομετρικής απόδοσης
•    Την μη αύξηση της πρόσφυσης στις υψηλές ταχύτητες